Translate

wtorek, 3 grudnia 2013

Ta Nie - nie oznacza złe

Czy jeżeli coś jest tanie - to oznacza ze jest złe? 
Ja uważam ze tak nie jest. Nie każdego stać na markowe rzeczy, które zazwyczaj są drogie ( nie oznacza to że są dobre, wiem bo pracowałam kilka lat w pewnym markowym i drogim sklepie) Moim zdaniem czasem te tańsze rzeczy (ubrania, kosmetyki itp) są godne polecenia. Ważne żeby dawały nam to "coś" co sprawia że czujemy się lepiej, piękniej. To tak jak z bielizną:) mimo ze nikt jej nie widzi ;) to jest wręcz udowodnione, iż kobieta nosząca elegancką i seksowną bieliznę jest bardziej  pewna siebie.
Tak tez stało się w moim przypadku! gdy tylko znalazłam trochę czasu dla siebie (wszystko niewielkim kosztem) poczułam się lepiej, wyszłam do ludzi. wszystko siedzi w naszej psychice.


Nie ma jak "domowe" spa:)          
Kocham kawowy peeling (mimo początkowego sceptycznego podejścia)  jestem pod wielkim wrażeniem! Jest bardzo tani i łatwy w przygotowaniu:) Efekt: bardzo gładka skóra (jak jedwab), miękka i jędrna -jest się czym zachwycać:D
Złuszcza, wygładza skórę, poprawia krążenie i ułatwia wchłanianie składników aktywnych z balsamów. Jeśli dodacie do niego cynamon, pomoże w walce z cellulitem.
Potrzebne składniki:


  • Fusy z kawy – 3-4 łyżki
  • Oliwka – 1 łyżka
  • Bezzapachowy żel pod prysznic – 1 łyżka


  • Cynamon - 1 łyżka
  • Sól lub cukier - 1 łyżka
  • Wszystkie składniki należy zmieszać, a następnie wykonać dokładny masaż od stóp do szyi a następnie spłukać skórę i wklepać balsam (ujędrniający, nawilżający).


    A jeżeli chodzi o balsam to ostatnio trafiłam na coś fajnego i taniego:)


    pierwszy raz Suddenly kupiłam za koło 15 zł a ostatnio mąż mi kupił w Lidlu w przecenie za coś koło 6zł! szok:)
    zestaw Suddenly Madame Glamour, w skład którego wchodzi lotion do ciała 200 ml oraz żel pod prysznic 200ml  zapachem do złudzenia przypominają ekskluzywne perfumy Chanel Coco Mademoissele
    moim zdaniem: za taką cenę naprawdę warto, zapach utrzymuje się długo (nawet pościel pachnie)


    Jeżeli chcecie się poczuć elegancko nawet w łóżku to musicie spróbować!

    - jestem pewna że Wasi mężczyźni to docenią:)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz