Translate

poniedziałek, 16 grudnia 2013

ostatni dzień jestem dwudziestolatką

Jest 22.30 - dzieci śpią, mąż śpi a ja siedzę i myślę. Jutro mam urodziny ... okrągła 30- tka.
Pamiętam jak byłam w podstawówce i jak z koleżankami na jakiejś przerwie mówiłyśmy sobie ile lat mają nasze mamy. Pamiętam bardzo dobrze że jak padło że któraś była po 30-tce to uważałyśmy że już stara jest ....haha. Jutro sama wejdę w tą trzydziestkę i powiem że czuję się bardzo młodo:)
Czytałam gdzieś że kobiety bardzo boją się przekroczyć 30- chę:) że to mniej atrakcyjne, zwolni się metabolizm i inne pierdoły ha ha. Ja tam cieszę się że mam piękne i zdrowe dzieci, kochanego męża, dom, pracę i studia już za sobą:) nie chciałabym się cofać ani stać w miejscu... bo cały czas czeka coś nowego! ...słyszałam że po 30-tce seks lepiej smakuje he he
Pozdrawiam wszystkie "30 +"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz