Translate

czwartek, 5 grudnia 2013

AZS i Egzema ( kosmetyki tanie)

witam:)
Chciałabym opowiedzieć o kosmetykach Babydream. Nie będę się bardzo rozpisywać i zanudzać:)
Moje dzieci są alergikami. Atopowe Zapalenie Skóry (AZS) - skóra czerwona, szorstka, podrażniona i niestety swędzi,boli i piecze. Kluczem do zmniejszenia dolegliwości jest odpowiednia pielęgnacja. Przy pierwszym dziecku byliśmy załamani, córka wyglądała i czuła się naprawdę źle. Na kosmetyki dla atopików wydaliśmy dużo pieniędzy (czasem w aptece wydawaliśmy około 200 zł). Na jakimś forum trafiłam na opinię o kosmetykach babydream. Używamy już ich 4 lata - całą rodziną:) Ja mam egzemę, mój maż tez ma problemy ze skórą i naprawdę gorąco polecam.

Kosmetyki Babydream  nie zawierają substancji zapachowych, olejków eterycznych, środków barwiących i konserwujących, oleju mineralnego.

Skutecznie chronią skórę przed utrata wilgoci, utrzymują ja w naturalnej równowadze.
W zależności od kosmetyku zawierają:
- pantenol, który nawilża, działa przeciwzapalnie. działa gorąco przy uszkodzeniach skóry, stymuluję odnowę komórek, łagodzi podrażnienia.
- rumianek, działa przeciwzapalnie, łagodząco, zmniejsza obrzęki, zmiękcza i oczyszcza skórę
- olej z awokado, działa przeciwzapalnie i łagodząco. Nawilża, wzmacnia naturalną barierę ochronna skóry i zapobiega ucieczce wody z naskórka.
- glycerin, zatrzymuje wodę w skórze, nawilża, daje wrażenie miękkiej skóry
- tocopheryl, witamina E działa kojąco i łagodząco na skórę i ewentualnie stany zapalne na skórze
i wiele innych zacnych składników:)

Ja mam egzemę i dermatolog pierwszy raz przepisał mi krem do rąk za 40zł, teraz używam też tych  kosmetyków i jest wszystko OK:)

Gorąco polecam ze względu na swoje właściwości i niską cenę :)


1 komentarz: